Trvale zrychlujeme OPTICKÉ TARIFY
NOVĚ OPTICKÝ INTERNET s rychlostí až 1000 Mbit/s v Antonínově Dole.
Hledáte nového poskytovatele internetu nebo byste chtěli přejít od stávajícího, se kterým nejste spokojeni? V našem článku Vás provedeme procesem připojování nového zákazníka od objednávky až po finální připojení a platbu.
Poptávka internetu
Ať už jste nás našli na vyhledávači, viděli náš inzerát v tiskovinách nebo nás již znáte jako dlouholetého poskytovatele internetu na Jihlavsku, tak první krok k objednávce je vždy stejný, musíte nás kontaktovat.
Je několik způsobů, jak se s námi spojit a poptat si internet:
U všech výše zmíněných způsobů vždy potřebujeme hlavně vědět na jaké adrese bude internetová přípojka zřízena a kontakt na osobu, se kterou bude objednávka sepsána.
Výběr tarifu internetu
Jakmile od Vás víme, kde má být internetová přípojka zřízena, tak jsou Vám nabídnuty možnosti tarifů přímo pro Vaši adresu.
Díky tomu, že na Jihlavsku pokrýváme více než 130 obcí a měst, jsme téměř ve všech případech schopni požadavky na připojení k internetu uspokojit.
V nabídce si pak můžete vybrat z nejrozšířenějšího bezdrátového připojení s rychlostí 35 Mbit/s nebo 60 Mbit/s a ve vybraných lokalitách v Jihlavě i rychlost 100 Mbit/s.
Kromě bezdrátového připojení Vám např.v Jihlavě, Telči, Polné, Dobroníně a dalších vybraných obcích, nabídneme připojení optikou s rychlostí 100, 300 nebo 500 Mbit/s.
Výběr způsobu úhrady
Dále je nutné si vybrat, jakým způsobem budete námi poskytované služby hradit. Můžete zvolit formu měsíčních úhrad nebo roční předplatné.
Za zavedení služby účtujeme aktivační poplatek ve výši 600 Kč (jednorázová platba). Pokud si zvolíte roční předplatné, budete mít aktivační poplatek pouze za 1 Kč.
Aktivační poplatek pouze ve výši 1 Kč u nás můžete mít i v případě měsíčních plateb, a to tehdy, když k nám přecházíte od jiného poskytovatele a doložíte výpověď s ním.
Vyřízení objednávky
Po výběru internetového tarifu s Vámi vytvoříme oficiální objednávku do našeho systému, kde jsou uvedeny všechny povinné náležitosti jako jsou kontaktní a fakturační údaje, místo zřízení internetové přípojky, Vámi vybraný internetový tarif a způsob platby.
Objednávka je poté předána technikovi, který Vás do 3-5 pracovních dní kontaktuje a domluvíte se na přesném termínu připojení. S technikem se zároveň můžete domluvit na dodání WiFi routeru.
Připojení zákazníka
V domluvený termín dorazí technik přímo k Vám a na základě vybraného způsobu připojení (optikou / bezdrátově) u Vás internet zprovozní. Před předáním technik ověří rychlost a kvalitu připojení přímo před Vámi, abyste potvrdili, že je vše v pořádku. Ověření rychlosti vždy probíhá po kabelu, připojeným do zařízení, které klientovi předáváme, jedině tímto způsobem eliminujeme rušivé vlivy, které mohou vzniknout u Vás v domácí síti.
Následně podepíšete s technikem připravenou Smlouvu o poskytování služeb a v případě měsíčních úhrad dostanete podklady pro zadání trvalého příkazu na pravidelné platby.
Smlouva
Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s minimální dobou trvání 12 měsíců nebo 24 měsíců.
Platba při připojení
Technikovi hradíte při podpisu smlouvy hotově aktivační poplatek (poplatek za zřízení internetu) nebo roční předplatné, dále hotově hradíte služby nad rámec aktivace přípojky, což je spotřebovaný materiál – kabeláž, konzoly, nadstandartní práce spojené s přípravou trasy (stožár, lištování, zásuvky, průrazy zdí, aktivní síťové prvky, …) + práci technika. Pokud jste se s technikem domluvili na dodání WiFi routeru, pak hradíte hotově na místě i tuto položku.
Na vše dostanete samozřejmě doklady o zaplacení, a to v elektronické podobě.
Fakturace a platba za objednané služby
Technik vrátí podepsanou smlouvu zpět k nám a následně probíhá fakturace objednaných služeb. Faktury Vám ve sjednaném intervalu budeme zasílat na Váš kontaktní email uvedený ve smlouvě.
Úhrada faktury
Tak vidíte, že proces připojování není vůbec složitý a nemusíte mít žádné obavy. Společně vždy nalezneme nejlepší řešení přímo pro Vás, třeba společně vybereme příště i Internetovou televizi se zpětným přehráváním a více než 190 televizními programy.
Na naši zákaznickou linku a technickou podporu se obracejí klienti, kteří mají problém s pomalým internetem. Často ale zjistíme, že problém není na naší straně, ale u klienta v jeho místní síti. Jak identifikovat, jestli je problém u nás nebo u klienta doma?
Níže si popíšeme několik případů, které by měl každý klient prověřit dříve, než se obrátí na naši technickou podporu.
Touto radou určitě nechceme dělat ze zákazníků nevzdělance, ale často s řešením pomalého připojení pomůže jen tato maličkost. WiFi router i jiná zařízení, která běží prakticky 24h každý den, si také potřebují někdy „vyprázdnit hlavu“ – některá zařízení to umí automaticky bez nutnosti zásahu uživatele a některá potřebují pomoc.
Jednoduše WiFi router restartujete (pozor neplést s RESETem) – zabere to několik minut a je po problému.
Jak nejrychleji zařízení restartovat? Najděte přívodní adaptér, nebo síťový kabel do elektrické zásuvky, ten odpojte alespoň na 1 minutu a pak opět zapojte. Zařízení se restartuje a všechny jeho funkce se obnoví, zároveň dojde k opětovnému připojení zařízení do sítě a některé součásti se tak také pročistí.
Pokud doma máte více na sebe navazujících síťových prvků – například Router => Switch => WiFi Router, atd… tak proveďte restartování u všech těchto zařízení. Postupným restartováním a průběžným ověřením funkčnosti můžete identifikovat konkrétní problémové zařízení a na to se posléze detailněji zaměřit.
Lajk by řekl, že není podstatné, jestli je připojený ethernetovým kabelem do počítače nebo bezdrátově přes WiFI – ve skutečnosti je však rozdíl zásadní.
Proč? Při přenosu kabelem nedochází k rušení okolními vlivy a linka je proto dlouhodobě stabilní s minimální prodlevou a maximální propustností a pro zákazníka bezúdržbová.
U bezdrátové technologie WiFi je mnoho rušivých elementů, které kvalitu přenosu ovlivňují. Masovým rozšířením WiFi technologie prakticky nenaleznete nezarušenou nosnou frekvenci a provozování domácí WiFi sítě prakticky znamená neustálý boj kdo s koho. Konkurenční výhodu oproti ostatním získáte investicí do kvalitního výkonného moderního zařízení, správným návrhem a následným rozmístěním WiFi prvků, jejich průběžnou údržbou tj. aktualizací a optimalizací konfigurace.
Z výše uvedeného důvodu předáváme naše služby zákazníkovi výhradně po kabelu (přímo za anténou, routerem či optopřevodníkem) a v případě nesrovnalostí vyžadujeme provádět test kvality služby zde.
Měřením na mobilu, na TV apod. posuzujete kvalitu celého připojení včetně vaši domácí vnitřní sítě LAN, která nespadá pod naši správu, ale v praxi je nejčastější příčinou potíží. Nelze pak jednoznačně fakticky ověřit, kde je problémové místo.
Testem v místě předání služby (tj. ihned za našim hraničním prvkem a to po kabelu), si často zákazník sám ověří, zda je chyba na jeho straně nebo u nás.
Chápeme, že bezdrátová technologie je pohodlná, často využívaná v domácnosti mnoha přístroji a pro některá zařízení nezbytná. Snažíme se proto i v tomto ohledu zákazníkům vycházet maximálně vstříc, poradit či nabídnout servisní zásah našim technikem, který se pokusí kvalitu WiFi sítě zákazníka zlepšit a předat informace, aby byl zákazník v budoucnu schopen řešit opakující se problémy i svépomocí.
Pro více či méně technicky zdatné zákazníky přidáváme ještě další radu.
Nalézt nejméně zarušenou frekvenci
Rychlé řešení pro uživatele může být stažení nějaké aplikace na analýzu WiFi sítí v okolí a zjištění, na kterém kanálu ostatní sousedé vysílají a použít volnou či minimálně rušenou frekvenci – kvalita se může zlepšit.
Dalším faktorem, který ovlivňuje rychlost připojení jsou zdi v domě a vzdálenost od WiFi routeru. Jestli si myslíte, že jeden vysílač dokáže bez újmy přenášet signál na několik desítek metrů, tak jste na omylu. V uzavřeném prostoru je kvalitní přenos omezen na jednotky metrů od vysílače. Takže už když plánujete, kde zařízení bude, tak přemýšlejte, kde by mělo být nejlépe umístěno, aby dosah byl dostatečný. Pokud budete měřit rychlost a kvalitu připojení ve vzdálenějších místech od vysílače, tak určitě nebudou dosahovat uspokojujících výsledků i když signál bude „dobrý“.
Bohužel, v dnešní době běžný WiFi router pokryje pouze malý byt. U většího bytu či dokonce rodinného domu vám kvalitní pokrytí zaručí pouze rozmístění několika vysílačů. Pro tento účel se poohlédněte po systémech MESH WiFi (sada několika vzájemně kompatibilních vysílačů), které se jednoduše konfigurují a optimalizují, takže nemusíte řešit jejich vzájemnou interferenci.
Tak jako každé elektronické zařízení, tak i síťové prvky podléhají opotřebení – nezapomínejte, že jedou prakticky bez přestávky od zakoupení / instalace. Mobil přece také po pár letech měníte za nový a výkonnější model, tak proč si nedopřát změnu k lepšímu u WiFi routeru?
Starší zařízení mohou častěji vypadávat, mají snížený výkon a mohou se přehřívat v případě připojení více zařízení nebo požadavků na vyšší datový tok (rychlost).
Novější zařízení a technologie dokážou lépe řešit útlum a rušení signálu – například automaticky mění kanály, na kterých vysílají, nebo pracují s jinými frekvencemi a větším dosahem. Zároveň jsou i po výkonnostní stránce lepší a dokážou zvládat třeba i vyšší počet připojených zařízení, aniž by se přehřívaly.
Stáří se také týká koncových zařízení – tedy počítačů, mobilů a televizí, pokud máte například vysokorychlostní internet optikou až 500Mbit/s, tak ne každé starší zařízení dokáže v reálném čase zpracovat takové množství dat. Omezeni může být starým typem HDD, nízkým výkonem procesoru nebo malou pamětí počítače.
Před kontaktováním technické podpory prověřte jestli:
Pokud i po prověření všech těchto kroků zjistíte, že rychlost a kvalita připojení neodpovídá sjednané službě, tak nás prosím kontaktujte na emailu: hotline@m-soft.cz nebo čísle technické podpory 775 742 309 v časech Po-Pá: 7:00 – 20:00; So, Ne, Svátky: 9:00 – 20:00.
Určitě budeme váš problém s připojením řešit, abyste byli maximálně spokojeni.
Naše zákaznické centrum v Jihlavě jsme otevřeli v srpnu 2021. Od té doby jsme již obsloužili několik tisíc klientů, kteří s námi chtěli řešit osobně, telefonicky či emailem, záležitosti spojené s jejich stávající smlouvou nebo zřízením nové služby.
Proč jsme centrum otevírali?
Víme, že kontakt s klientem je velmi důležitý, proto jsme se rozhodli vytvořit moderní prostor zákaznického centra. Klienti k nám mohou přijít a vyřešit vše potřebné.
Umístění nového centra je bezbariérové a je tedy dostupné i lidem s pohybovým omezením a maminkám s kočárkem.
Jaké služby zde dokážeme vyřídit?
Klientské centrum bylo koncipováno tak, že s námi na místě dokážete vyřídit veškeré služby spojené s námi nabízeným připojením k internetu.
Víme, že ne každý má možnost elektronické komunikace a pro někoho je příjemnější osobní kontakt. Na našem zákaznickém centru dokážete během chvíle vyřídit veškeré smluvní úkony.
Jedná se hlavně o objednávku, změnu nebo zrušení smlouvy, přepis smlouvy, platbu za služby a obecné informace.
Nová služba
Chtěli byste zřídit internetovou přípojku u vás doma? Stavte se k nám a společně zjistíme jaké jsou možnosti přímo pro vaši adresu, jestli zde máme k dispozici optické tarify s rychlostí až 500 Mbit/s nebo vás připojíme k internetu kvalitní bezdrátovou technologií. Následně s vámi vyplníme objednávku.
Máte již od nás internet a chtěli byste k němu internetovou televizi? Není problém, přijďte za námi a vybereme spolu nejlepší televizní balíček, aby vám maximálně vyhovoval skladbou programů a vy si jej pak v pohodlí vašeho domova přes naše webové stránky objednáte.
Změna nebo zrušení smlouvy
Potřebujete změnit internetový tarif, údaje ve smlouvě nebo případně smlouvu ukončit? Ve všech případech jsme vám k dispozici.
Pokud se stěhujete nebo svou nemovitost prodáváte, můžete smlouvu na internet přepsat na nového nájemníka/majitele, v tomto případě s novým zákazníkem hned podepíšeme smlouvu.
Nebo můžete službu ukončit a nový nájemník/majitel si v případě zájmu o naše služby podá objednávku nezávisle na vás.
Platba za poskytované služby
Nemáte bankovní účet, nebo z jiného důvodu nemůžete platit převodem za využívané služby? Právě proto jsme zřídili možnost platby v hotovosti nebo platební kartou přímo v našem zákaznickém centru.
Obecné dotazy a informace
Máte dotazy ohledně námi poskytovaných služeb? Přijďte za námi ve všední dny mezi 8h a 16h, rádi vám je zodpovíme.
Jak se k nám dostanete?
Adresa zákaznického centra je Jana Masaryka 1663/14, 586 01 Jihlava, a je otevřené ve všední dny v době 8:00 – 16:00.
Pokud za námi jedete autem, tak můžete zaparkovat na parkovišti přímo před zákaznickým centrem, je zde parkovací zóna s tarifem 10 Kč/h, ale věříme, že tak dlouho u nás nestrávíte a bude vám stačit zaplatit parkování na 30minut – za 5 Kč.
V případě využití MHD, tak můžete vystoupit buď na zastávce Vysoká škola polytechnická, odkud to je cca 300 m přímo k nám, nebo zastávka Fibichova, z které to je také cca 350m.
Těšíme se na vás.