Zákaznické centrum M – SOFT v Jihlavě je tady pro vás

zakaznicke_centrum_web

Naše zákaznické centrum v Jihlavě jsme otevřeli v srpnu 2021. Od té doby jsme již obsloužili několik tisíc klientů, kteří s námi chtěli řešit osobně, telefonicky či emailem, záležitosti spojené s jejich stávající smlouvou nebo zřízením nové služby.

Proč jsme centrum otevírali?

Víme, že kontakt s klientem je velmi důležitý, proto jsme se rozhodli vytvořit moderní prostor zákaznického centra. Klienti k nám mohou přijít a vyřešit vše potřebné.

Umístění nového centra je bezbariérové a je tedy dostupné i lidem s pohybovým omezením a maminkám s kočárkem.

Jaké služby zde dokážeme vyřídit?

Klientské centrum bylo koncipováno tak, že s námi na místě dokážete vyřídit veškeré služby spojené s námi nabízeným připojením k internetu.

Víme, že ne každý má možnost elektronické komunikace a pro někoho je příjemnější osobní kontakt. Na našem zákaznickém centru dokážete během chvíle vyřídit veškeré smluvní úkony.

Jedná se hlavně o objednávku, změnu nebo zrušení smlouvy, přepis smlouvy, platbu za služby a obecné informace.

Nová služba

Chtěli byste zřídit internetovou přípojku u vás doma? Stavte se k nám a společně zjistíme jaké jsou možnosti přímo pro vaši adresu, jestli zde máme k dispozici optické tarify s rychlostí až 500 Mbit/s nebo vás připojíme k internetu kvalitní bezdrátovou technologií. Následně s vámi vyplníme objednávku.

Máte již od nás internet a chtěli byste k němu internetovou televizi? Není problém, přijďte za námi a  vybereme spolu nejlepší televizní balíček, aby vám maximálně vyhovoval skladbou programů a vy si jej pak v pohodlí vašeho domova přes naše webové stránky objednáte.

Změna nebo zrušení smlouvy

Potřebujete změnit internetový tarif, údaje ve smlouvě nebo případně smlouvu ukončit? Ve všech případech jsme vám k dispozici.

Pokud se stěhujete nebo svou nemovitost prodáváte, můžete smlouvu na internet přepsat na nového nájemníka/majitele, v tomto případě s novým zákazníkem hned podepíšeme smlouvu.

Nebo můžete službu ukončit a nový nájemník/majitel si v případě zájmu o naše služby podá objednávku nezávisle na vás.

Platba za poskytované služby

Nemáte bankovní účet, nebo z jiného důvodu nemůžete platit převodem za využívané služby? Právě proto jsme zřídili možnost platby v hotovosti nebo platební kartou přímo v našem zákaznickém centru.

Obecné dotazy a informace

Máte dotazy ohledně námi poskytovaných služeb? Přijďte za námi ve všední dny mezi 8h a 16h, rádi vám je zodpovíme.

Jak se k nám dostanete?

Adresa zákaznického centra je Jana Masaryka 1663/14, 586 01 Jihlava, a je otevřené ve všední dny v době 8:00 – 16:00.

Pokud za námi jedete autem, tak můžete zaparkovat na parkovišti přímo před zákaznickým centrem, je zde parkovací zóna s tarifem 10 Kč/h, ale věříme, že tak dlouho u nás nestrávíte a bude vám stačit zaplatit parkování na 30minut – za 5 Kč.

V případě využití MHD, tak můžete vystoupit buď na zastávce Vysoká škola polytechnická, odkud to je cca 300 m přímo k nám, nebo zastávka Fibichova, z které to je také cca 350m.

Těšíme se na vás.